Thursday, December 9, 2021

descargar NASA Saturn V Owners' Workshop Manual completo epub

NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016


Book's Cover of NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016

NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016 Descargar PDF e EPUB - EpuBook Descargar NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016 archivo PDF NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016 Descargar gratis el libro en Fo rmato del libro PDF Descargar NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016 Libro electrónico PDF

Broché : 176 páginas pages
Autor : David Woods
Collection : Tecnología e ingeniería, Astronomía (Libros), Tecnologías y ciencias aplicadas
ISBN-10 : 978-0857338280
Formato del libro : Tapa dura
Date de Publication : 22 julio 2016
Le Título del libro : NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016
Moyenne des commentaires client :4,8 de 5 estrellas estrellas de 5 de 432 Lectores
Nombre del archivo : nasa-saturn-v-owners-workshop-manual-inglés-tapa-dura-ilustrado-22-julio-2016.pdf
La Tamaño del archivo : 20.28 MB

Few launch vehicles are as iconic and distinctive as NASA's behemoth rocket, the Saturn V, and none left such a lasting impression on those who watched it ascend. Developed with the specific brief to send humans to the Moon, it pushed rocketry to new scales. Its greatest triumph is that it achieved its goal repeatedly with an enviable record of mission success. Haynes' Saturn V Manual tells the story of this magnificent and hugely powerful machine. It explains how each of the vehicle's three stages worked; Boeing's S-IC first stage with a power output as great as the UK's peak electricity consumption, North American Aviation's S-II troubled second stage, Douglas's workhorse S-IVB third stage with its instrument unit brain - as much a spacecraft as a rocket. From the decision to build it to the operation of its engines' valves and pumps, this lavishly illustrated and deeply informative book offers a deeper appreciation of the amazing Saturn V.
Descargar el libro NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016 de David Woods [PDF] - Descargar el libro electrónico
Descargar libro NASA Saturn V Owners' Workshop Manual (Inglés) Tapa dura – Ilustrado, 22 julio 2016 de David Woods [EPUB] - Descargar libro electrónico

No comments:

Post a Comment